Tillbaka !

2011-03-30 - 17:56:32

nu funkar bloggen igen !!!
Inlägget jag försökte lägga ut igår kom upp nu idag haha xD men skitsamma :D nu är allt i sin ordning iaf !
Just nu är jag skiiit trött! åkte hemifrån klockan halv 8 imorse. och kom hem nu.. Buhuu :(
Gick med Emma i stan lite efter skolan och köpte nya skor !! :D wiiie. Underbara
allt var bra, tills vi satte oss på tåget hem... Vi är skittrötta och typ skitirriterade.. Först börjar det med att två stycken på tåget sitter med SKIT hög SKRIKrock musik.. Skitjobbigt att lyssna på när man är trött. PLUS att det kom på en mamma me en liten unge som satt och SKREK typ hela vägen... inte kul nånstans !
Nu  väntar jag på middag. Och ska sen röra mig mot stallet :)
see ya ! :D

Postat av: lejon

Feett snygga skor!! Vart köpte du de och hur mkt kosta de? puss! <3

2011-03-30 - 20:57:37
URL: http://simpleeheart.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Tack :) jag köpte dom på scorett för 600 kr ! :)<3

2011-03-30 - 21:04:11
Postat av: emma

Sv: puss på dig <3

2011-04-01 - 23:09:01
URL: http://kaarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0