Booooooring !

2011-03-28 - 17:48:27

Har nog en av världens segaste kväll.  Är så oerhört uttråkad. och sticka ut å springa orkar ja verkligen inte. så jäkla kallt ute.. Kvällen kan nog inte bli sämre. ( trodde jag )
innan ja fick ett samtal av min underbara medryttare som sa upp sig :/
Min häst pia är en såkallad ( enmanshäst) Min medryttare och hon har funkat jättebra ihop. Men nu mot slutet så har det gått skitdålig för dom två tsm :/ Så nu måste jag klara av hästen själv varje dag :/ Förstår ju henne sjlvklart. Funkar man inte med hästen finns ingen anledning att fortsätta. Men dethärommer bli tufft för mig att orka med allt ! :/




Bild från i sommras ! SAKNAR SOMMAREN !

Postat av: Emma

Finns för dig bebi <3

2011-03-28 - 22:42:29
URL: http://kaarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0