Man har verkligen inget liv när man är sjuk ! ;)

2011-04-04 - 19:59:24

Har nu tittat klart på två filmer till. Först en VÄRDELÖS film vid namn " the good girl". pinsamt dålig. Sen kollade jag även på 127 hours, DOCK JÄVLIGT BRA. :) så vill ni se en dålig film. Tittade på den förstnämnda. Vill ni se en bra. Kolla på 127:an :)
Nu ska jag gå ( obsevera) till stallet. Det är 4 km. Jag har hosta. Är förkyld och ont i halsen. Och mamma tänker inte köra mig för att hade lite för mkt frånvaro i skolan tyckte hon. TROTS att min lärare senast IDAG skickat mail till henne att alla lärare har berättat att ja blivit så himla mkt bättre på både närvaro och resultat på prov och liknande. MEN nej fan det är lugnt. jag går gärna ner och blir ännu mer sjuk.
THANKS for the help mom !









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0