Sveriges väder = PISS !

2011-03-29 - 14:59:39

Precis kommit hem från skolan. SKITväder hela vägen hem! Förstår inte varför det måste snöa nu för?
MEN på ett sett så ser jag ändå fram emot nästa vinter, först och främst för att få åka bräda igen :D men också till 12 slaget på nyår, Jag menar, då är det 2012 !!! ( världen ska tydligen gå under då)
FÖRSTÅ vad mycket sjukt man kommer få höra på nyheterna då?? haha. Fan hur många banker som helst kommer vl bli rånade. Alla som inte testat röka på röker väl på som FAN. Folk kommer springa runt nakna på stan osv osv ! KAn bara tänka mig va mycket sjukt folk kmmer göra ( dom som då tror att världen kmr gå under)
Ser fram enom att se alla nyheter iaf XD haha

Nu jag jag slänga mig framför tvn och kolla OC :)
Hörs sen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0